16 maja 2014

jak udekorować tort na komunię?

Dostałam "zlecenie" na tort komunijny. Dekoracje miałam dobrać sama, jednak padła sugestia, żeby były to jakieś akcenty religijne. Hostię i kielich, oraz kwiatuszki kupiłam gotowe. Jedyne jakie trafiały w mój gust ze wszystkich gotowych dekoracji na jakie trafiłam. Zanim jednak trwale przymocowałam je do tortu zrobiłam na szybko inną dekorację. Figurka dziewczynki nie jest zbyt staranna, ale wiedziałam że i tak tortu nie ozdobi. Ciekawa jestem jednak czy taka dekoracja mogłaby się spodobać na torcie komunijnym, czy jednak taka dekoracja powinna być bardziej "poważna" i religijna? Co sądzicie?

tort na komunię


 Poniżej testowe przybranie tortu. Kwiatów dodałabym jednak więcej.

tort na komunię

Figurka nie jest zbyt starannie wykonana, ale chodzi mi o ideę. Taki torcik wydaje mi się trochę "lżejszy" i weselszy, ale nie jestem pewna czy spodobałby się na komunijnym stole.

Ostatecznie tort wyglądał tak:
tort na komunię
tort komunijny hostia

Oprócz gotowych kwiatków, których kupiłam jednak troszkę za mało pojawiły się na nim także robione przeze mnie kwiatuszki z lukru królewskiego. Więcej na jego temat pojawi się za jakiś czas na  blogu. 


1 komentarz :

To nie jest miejsce na Twoją reklamę :)