02 listopada 2012

Muffinki dyniowe w halloweenowej formie

Kiedy zobaczyłam w sklepie silikonową formę na muffinki w kształcie duszków wiedziałam, że zaraz będzie moja. A że pierwszy raz w życiu postanowiłam wykorzystać w kuchni dynię padło i na dyniowe muffinki. 




Składniki na muffinki:
2 szklanki mąki
1 szklanka brązowego cukru
łyżeczka proszku do pieczenia
łyżeczka sody oczyszczonej
łyżeczka cynamonu

1 szklanka mleka
1/2 szklanki oleju
1 jajko

1,5szklanki startej dyni

Składniki mokre mieszamy razem, suche razem. Następnie je łączymy i dokładnie mieszamy, a na koniec dodajemy startą dynię. Ciasto wlewamy do foremek i pieczemy ok 30min. w 180st.C.


Lukier zrobiłam mieszając białko jajka z cukrem pudrem.
SMACZNEGO!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

To nie jest miejsce na Twoją reklamę :)